Perjantaina tuli paketti ja sisältö on tässä:

1241975287_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Fazerina-caramellea (uusi tuttavuus, oikein sopivan makoista, nam!), Jenkki-purkkaa (tätä kuluu..... ja paljon!), syötävän suloiset Tilda-napit, ihana suuri puunappi, 9 enkeliä, Pirkka-lankaa ja ShiBui-merinovillalankaa (se oli vyyhdillä, mutta en malttanut olla kerimättä titä! Apuna oli Annikki; vyyhti oli sen nilkoissa, tyttö selällään sohvalla jalat ylhäällä! Lanka on uusi tuttavuus, ihanan tuntuista!)

Paljastuskin tuli: Tittiina! Enpä olisi uskonut, vaikka vähän endin tehdä salapoliisityötäkin... Hyvin olet onnistut ilahduttamaan minua! tämä on ollut mun ensimmäinen SNY-kierrokseni ja täytyy sanoa että Arvostan suuresti Emon työtä ja olen erityisen iloinen että sain parikseni juuri Tittiinan!

Vielä vähän jännittää mitä se mun parini oikein ajattelee? Olenkohan onnistunut? Ajatellut ja suunnitellut ainakin olen!