Taas on ollut vähän taukoa, kävin pikaisesti Kuopiossa ja vähän harmittaa, kun en sitä Puijoa nähnyt! Mutta junamatkalla sain jotain aikaiseksi:

Rannettimet nimipäivälahjaksi, Paljon Onnea vaan Aila ! ! !

En ehtinyt edes punnita, kun jo paketoin, mutta lanka oli Hjertegarnin strömpegran jacquardia, sieltä Tanskasta ja puikot 2,5 mm.

 Lisäksi valmistui Poikaaselle pipo! Hän itse valitsi langan mun laatikosta ja aluksi meinasin tehdä kavennetun pään, mutta se ei näyttänyt kivalta joten päädyin pikku korviin.

Lanka: Dropsin Fabel Tanskasta
Puikot: 2,5 mm pyöröt ja sukkapuikot
Paino: 47 g
Malli: Kudoin nurja puoli päälläpäin, 1 o 1 n, taitekohtaan tein kolme kerrosta nurjaa, korvat nurjaa, jotka valmiissa työssä on oikeaa. Päälaen silmukoin. (oli muuten unohtunut, ja joiduin vähän iakaa miettimään miten se oikein menee.... en tiedä johtuiko muistikatkos siitä, kun samaan aikaan yritin katsoa Pokka pitäätä?)  

SNYltä tuli ihanan retko syyskortti! (Nyt jo kadonnut tänne kaaokseen, eli kuvan saan ehkä myöhemmin; sorry, ihan oikeesti olin pari päivää pois!) Hän siinä kyseli toiveitani! Samaan hengenvetoon tytöt alkoivat luetella omia joululahjatoiveita... oma huone..  oma kissa... (meillä on jo kaksi)... minä olen paljon helpompi tapaus! Lankaa ei ole koskaan liikaa, eikä Tildaakaa. Olen ehkä toiminut väärin, kun en ole noita Tildakortteja tänne kuvannu, yritän ryhdistäytyä! Oikeesti en halua kauheen tarkkaan määritellä mitä haluan, sillä yksi tämän SNY-jutun viehätys on sen yllätyksellisyys! Oma pakettini meni jo perille ja sitä oli oikein kiva tehdä! Kyllä sä onnistut mua ilahduttamaan - kortti oli jo hauska yllätys!

Ja lopuksi tunnelmia Tanskasta (en varmaan ikinä saa reissusta omaa postausta!):

Aina valmiit palomiehet hakevat kissan puusta! Tätä pelastusoperaatiota katsottiin pitkään Poikaasen kanssa, muutenkin hän viihtyi minimaassa todella hyvin!