Vielä sentään minäkin pääsen joskus mukaan! Turun messukeskuksessa oli yhdistetyt Antiikki- ja Kädentaitomessut, ja Antiikkipuolella Levymessut. Eli meille molemmille oli jotakin! Minä viihdyin hyvin kädentaitopuolella ja sunnuntaina vietin omaa laatuaikaani Turun taidemuseossa ja vähän ostoksilla ennenkuin palasin messuille. Ostokseni on jo kadonneet tänne kotikaaokseen, mutta mainittakoon nyt pari Tilda kirjaa; Crafting Tilda´s Friends ja Sew Pretty Homestyle. Ja tytöille ostin Miniruoka-kirjan, Sue Heaserin kirjan Food Displays. Nyt mulla on aika kivasti noita Tildakirjoja ja se puutarhakirja on vaan vieläkin varauksessa sieltä kirjastosta, olen nyt jo 22 !!! Ehkä ensi keväänä tai sitä seuraavana se ois mun vuoro....

Livenä näin ekan kerran neulegraffitia, tämä oli taidemuseon ovessa. Ja tässä se myllysilta nyt sitten on:

Onhan tuo notkollaan, moni muukin kävi sitä katsomassa, kai se nyt on pakollinen iltalenkin kohde.

Ja perinteiset kahvit Aschanilla, nyt Clorious-leivoksen kera:

Kotimatkalla haettiin Poikaanen mummolasta, ja kyllä se kyytiin mahtui, kun otin yhden levylaatikon syliini etupenkille:

Taidemuseosta sen verran että sitä miniatyyrinäyttelyä voin lämpimästi suositella, aivan uskomattoman hienoja töitä!!! Ihme-juttu en löytänyt museon sivuilta mitään mainintaa näyttelystä.... missähän mä oikein olin????