Antoi ohjeen kesän jatkumiselle:

eli paketti oli verhoiltu ihanalle kuvalla! Nyt kun tunnenkin SNY:ni, huomaan että luonto ja kasvit ovat hänellä lähellä sydäntä! Paketista paljastui:

Ihanan väristä huopuvaa hahtuvalankaa! Annikki heti suunnitteli tekevänsä siitä itsellen tumput. Suloista Tilda kangasta, mulla on noita samoja värejä arkkeinakin, eli todella mieluiset kuosit ja värit! Olin jopa ilmoittaunut en keväälle aikuisopiston iltapäiväompeluun ja suunniitelin Tildailevani siellä koko kevään, mutta ainakin toistaiseiksi olen varalla kun kurssi on täynnä! Lisäksi paketissa oli suklaata ja teetä ja kortti joka kertoi että syksyn mua oli ilahduttanut Heidi. Suur-kiitos ja virtuaalihali! Nyt olen vähän ehtinyt lueskella sun blogia ja paranemista Sinnalle ja hyviä talviunia mehilaisille! Meillä muuten menee varmaan kilo viikossa hunajaa, on se niin hyvää!